APA:
کپیعابدی اردکانی، محمد، و جاوری، علی رضا. (1396). بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی. سیاستگذاری عمومی، 3(1 )، 177-202. SID. https://sid.ir/paper/257419/fa
Vancouver:
کپیعابدی اردکانی محمد، جاوری علی رضا. بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی. سیاستگذاری عمومی[Internet]. 1396؛3(1 ):177-202. Available from: https://sid.ir/paper/257419/fa
IEEE:
کپیمحمد عابدی اردکانی، و علی رضا جاوری، “بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،” سیاستگذاری عمومی، vol. 3، no. 1 ، pp. 177–202، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257419/fa