مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,026
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

714
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه های فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 29

چکیده

 هدف این پژوهش مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه های فوتبال ایران, اسپانیا و انگلستان بود. تحقیق حاضر از نوع تحلیل محتوا و از حیث اجرایی کاربردی بود. جامعه آماری تحقیق را وب سایت های 3 لیگ فوتبال (ایران, اسپانیا و انگلستان) تشکیل می داد و از هر باشگاه سه تیم که بیشترین امتیاز یا افتخار را در پنج سال اخیر در لیگ خود داشتند (آرسنال, چلسی, منچستر یونایتد, رئال مادرید, بارسلونا, اتلتیکو مادرید, سپاهان اصفهان, پیروزی تهران و استقلال تهران), در 31 ویژگی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی تجزیه و تحلیل یا به نوعی مقایسه شدند. به منظور جمع آوری اطلاعات از چک لیست استاندارد بازاریابی راسکو (2014) استفاده شد و محتوی وب سایت باشگاه ها از نظر ویژگی های بازاریابی مورد بررسی قرار گرفت. یافته های تحقیق بیانگر آن بود که باشگاه های فوتبال اسپانیایی وضعیت بهتری نسبت به وضعیت باشگاه های فوتبال انگلیسی و همچنین هر دو باشگاه وضعیت بهتری نسبت به باشگاه های فوتبال حاضر در لیگ ایران از ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی داشتند. بنابراین با توجه به نتایج تحقیق حاضر, باشگاه های فوتبال ایران نیازمند بازنگری اساسی و گسترده ای در به روز رسانی ساختاری جهت تقویت کانال های ارتباطی خود دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رزاقی، محمدابراهیم، مهرابی، قاسم، و سلطانی مقدم، پگاه. (1394). مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه های فوتبال ایران, اسپانیا و انگلستان. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 2(5)، 21-29. SID. https://sid.ir/paper/257648/fa

    Vancouver: کپی

    رزاقی محمدابراهیم، مهرابی قاسم، سلطانی مقدم پگاه. مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه های فوتبال ایران, اسپانیا و انگلستان. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش[Internet]. 1394؛2(5):21-29. Available from: https://sid.ir/paper/257648/fa

    IEEE: کپی

    محمدابراهیم رزاقی، قاسم مهرابی، و پگاه سلطانی مقدم، “مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه های فوتبال ایران, اسپانیا و انگلستان،” مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، vol. 2، no. 5، pp. 21–29، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257648/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button