مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,363
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

774
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 87

چکیده

 هدف از این تحقیق شناسایی مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران بود. با عنایت به ماهیت اکتشافی موضوع از روش پژوهش کیفی به منظور تعیین مهم ترین مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران استفاده شد. نخست از طریق مطالعات اولیه, فهرست مقدماتی نشان های موثر, شناسایی و سپس مصاحبه های نیمه ساختاریافته با (n=32نفر) اعضای هیات علمی مدیریت ورزشی, کارشناسان و صاحب نظران فوتبال و مدیران اجرایی لیگ و باشگاه های فوتبال ایران انجام گرفت, همچنین نمونه گیری به صورت هدفمند و به روش گلوله برفی دنبال شد. نتایج کدگذاری باز حاکی از آن بود که 79 نشان می تواند بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران موثر باشد. سپس در کدگذاری محوری, نشان ها در 28 مفهوم طبقه بندی شد. در نهایت مقوله های شناسایی شده حاصل از کدگذاری انتخابی شامل 10 مقوله عوامل نگرشی, شرایط زیرساختی, شرایط محیط کلان, ریسک پذیری مشتریان, عوامل مدیریتی, عوامل سازمانی, کیفیت و کمیت ارائه خدمات و تجهیزات, شرایط و ریسک پذیری مشتریان و کانون هواداران تعیین شد. مدیران باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران می توانند از نشان ها, مفاهیم و مقوله های شناسایی شده در برنامه ریزی های آتی خود به منظور ارتباط موثر با مشتریان استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مجیدی پرست، معصومه، الهی، علیرضا، خانلری، امیر، و اکبری یزدی، حسین. (1395). شناسایی مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(13 )، 73-87. SID. https://sid.ir/paper/266808/fa

    Vancouver: کپی

    مجیدی پرست معصومه، الهی علیرضا، خانلری امیر، اکبری یزدی حسین. شناسایی مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛4(13 ):73-87. Available from: https://sid.ir/paper/266808/fa

    IEEE: کپی

    معصومه مجیدی پرست، علیرضا الهی، امیر خانلری، و حسین اکبری یزدی، “شناسایی مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 13 ، pp. 73–87، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266808/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button