APA:
کپییاقوتی، فرشته، قاسم زاده، سوگند، و احمدی، زهرا. (1398). اثر بخشی آموزش نظریه ذهن بر اساس الگوی هال و تاگر-فلاسبرگ و ایفای نقش بر بهبود سطوح نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم. سلامت روان کودک (روان کودک)، 6(3 )، 295-306. SID. https://sid.ir/paper/258279/fa
Vancouver:
کپییاقوتی فرشته، قاسم زاده سوگند، احمدی زهرا. اثر بخشی آموزش نظریه ذهن بر اساس الگوی هال و تاگر-فلاسبرگ و ایفای نقش بر بهبود سطوح نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1398؛6(3 ):295-306. Available from: https://sid.ir/paper/258279/fa
IEEE:
کپیفرشته یاقوتی، سوگند قاسم زاده، و زهرا احمدی، “اثر بخشی آموزش نظریه ذهن بر اساس الگوی هال و تاگر-فلاسبرگ و ایفای نقش بر بهبود سطوح نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 6، no. 3 ، pp. 295–306، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258279/fa