APA:
کپیآهنگران، جعفر، و اصلانی، رضا. (1396). تاثیر عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتریان رستوران های زنجیره ای شهر تهران. مطالعات اجتماعی گردشگری، 5(9 )، 97-123. SID. https://sid.ir/paper/259333/fa
Vancouver:
کپیآهنگران جعفر، اصلانی رضا. تاثیر عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتریان رستوران های زنجیره ای شهر تهران. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1396؛5(9 ):97-123. Available from: https://sid.ir/paper/259333/fa
IEEE:
کپیجعفر آهنگران، و رضا اصلانی، “تاثیر عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتریان رستوران های زنجیره ای شهر تهران،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 5، no. 9 ، pp. 97–123، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/259333/fa