APA:
کپیمحمودزاده، ابراهیم، باقری، ابوالفضل، و دهقان پیر، علی. (1394). تاثیر ابعاد فناوری برتر بر عملکرد بازار محصولات جدید. مدیریت توسعه فناوری، 3(1 )، 31-62. SID. https://sid.ir/paper/260210/fa
Vancouver:
کپیمحمودزاده ابراهیم، باقری ابوالفضل، دهقان پیر علی. تاثیر ابعاد فناوری برتر بر عملکرد بازار محصولات جدید. مدیریت توسعه فناوری[Internet]. 1394؛3(1 ):31-62. Available from: https://sid.ir/paper/260210/fa
IEEE:
کپیابراهیم محمودزاده، ابوالفضل باقری، و علی دهقان پیر، “تاثیر ابعاد فناوری برتر بر عملکرد بازار محصولات جدید،” مدیریت توسعه فناوری، vol. 3، no. 1 ، pp. 31–62، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/260210/fa