APA:
کپیقصابی، صمد، بافنده قراملکی، حسن، موللی، گیتا، و محمدی آریا، علیرضا. (1397). بررسی مقایسه ای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازی های ادراکی-حرکتی بر سازماندهی رفتاری-هیجانی و مهارت حل مسأله در دانش آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه – بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 9(3 )، 37-49. SID. https://sid.ir/paper/262555/fa
Vancouver:
کپیقصابی صمد، بافنده قراملکی حسن، موللی گیتا، محمدی آریا علیرضا. بررسی مقایسه ای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازی های ادراکی-حرکتی بر سازماندهی رفتاری-هیجانی و مهارت حل مسأله در دانش آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه – بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1397؛9(3 ):37-49. Available from: https://sid.ir/paper/262555/fa
IEEE:
کپیصمد قصابی، حسن بافنده قراملکی، گیتا موللی، و علیرضا محمدی آریا، “بررسی مقایسه ای اثربخشی روش خودآموزی کلامی و بازی های ادراکی-حرکتی بر سازماندهی رفتاری-هیجانی و مهارت حل مسأله در دانش آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه – بیش فعالی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 9، no. 3 ، pp. 37–49، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262555/fa