APA:
کپیعلوی هراتی، فاطمه، نیکنام، ماندانا، و حسینیان، سیمین. (1397). تأثیر آموزش مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر بر سخت رویی و تعادل عاطفه ی مادران کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی– نقص توجه. توانمند سازی کودکان استثنایی، 9(3 )، 61-73. SID. https://sid.ir/paper/262558/fa
Vancouver:
کپیعلوی هراتی فاطمه، نیکنام ماندانا، حسینیان سیمین. تأثیر آموزش مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر بر سخت رویی و تعادل عاطفه ی مادران کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی– نقص توجه. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1397؛9(3 ):61-73. Available from: https://sid.ir/paper/262558/fa
IEEE:
کپیفاطمه علوی هراتی، ماندانا نیکنام، و سیمین حسینیان، “تأثیر آموزش مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر بر سخت رویی و تعادل عاطفه ی مادران کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی– نقص توجه،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 9، no. 3 ، pp. 61–73، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262558/fa