APA:
کپیمنانی، رومینا، عابدی، احمد، درتاج، فریبرز، و فرخی، نورعلی. (1398). الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاک های چندگانه در دانش آموزان تیزهوش و با استعداد. توانمند سازی کودکان استثنایی، 10(1 )، 45-67. SID. https://sid.ir/paper/262585/fa
Vancouver:
کپیمنانی رومینا، عابدی احمد، درتاج فریبرز، فرخی نورعلی. الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاک های چندگانه در دانش آموزان تیزهوش و با استعداد. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1398؛10(1 ):45-67. Available from: https://sid.ir/paper/262585/fa
IEEE:
کپیرومینا منانی، احمد عابدی، فریبرز درتاج، و نورعلی فرخی، “الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاک های چندگانه در دانش آموزان تیزهوش و با استعداد،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 10، no. 1 ، pp. 45–67، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262585/fa