APA:
کپیاکرمی، لیلا، عابدی، احمد، و صالح زاده، مریم. (1398). تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس, افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی. تدریس پژوهی، 7(4 )، 192-213. SID. https://sid.ir/paper/262596/fa
Vancouver:
کپیاکرمی لیلا، عابدی احمد، صالح زاده مریم. تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس, افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی. تدریس پژوهی[Internet]. 1398؛7(4 ):192-213. Available from: https://sid.ir/paper/262596/fa
IEEE:
کپیلیلا اکرمی، احمد عابدی، و مریم صالح زاده، “تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس, افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی،” تدریس پژوهی، vol. 7، no. 4 ، pp. 192–213، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262596/fa