APA:
کپیفخاریان، جمیله، یعقوبی، ابوالقاسم، ضرغام حاجبی، مجید، و محققی، حسین. (1398). تدوین مدل علی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده, محیط یادگیری سازنده گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه. تدریس پژوهی، 7(3 )، 1-28. SID. https://sid.ir/paper/262620/fa
Vancouver:
کپیفخاریان جمیله، یعقوبی ابوالقاسم، ضرغام حاجبی مجید، محققی حسین. تدوین مدل علی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده, محیط یادگیری سازنده گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه. تدریس پژوهی[Internet]. 1398؛7(3 ):1-28. Available from: https://sid.ir/paper/262620/fa
IEEE:
کپیجمیله فخاریان، ابوالقاسم یعقوبی، مجید ضرغام حاجبی، و حسین محققی، “تدوین مدل علی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده, محیط یادگیری سازنده گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه،” تدریس پژوهی، vol. 7، no. 3 ، pp. 1–28، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262620/fa