مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,013
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

738
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل بلوغ قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری بر اساس روش فراترکیب

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 109

چکیده

 امروزه یکی از دلایل شکست شرکت ها پایین بودن سطح نوآوری در آن ها است. دلیل این امر اولاً فقدان قابلیت بلوغ لازم در زمینه نوآوری و ثانیاً عدم توجه به دانش مشتریان است. با توجه به آنکه یکی از منابع اصلی نوآوری در سازمان ها بهره برداری از دانش مشتریان است بااین وجود تحقیقات محدودی در زمینه قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری انجام شده است. هدف اصلی این پژوهش, شناسایی مؤلفه های قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری و ارائه آن ها در قالب سطوح مدل بلوغ قابلیت است. با استفاده از روش فراترکیب, تمام پژوهش های انجام گرفته در خصوص مدل بلوغ نوآوری و دانش مشتری بررسی شدند و از میان آن ها پس از ارزیابی های کیفی 16 مقاله انتخاب شد. بر اساس تحلیل محتوای مقاله های مربوطه, مجموعه ابعاد و مؤلفه های مرتبط باقابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری شناسایی گردید و مدل بلوغ قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری مشتمل بر 33 کد, 13 مفهوم و پنج مقوله اصلی در پنج سطح بلوغ ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پورسعید بناب، زهرا، موسی خانی، محمد، عرب سرخی، ابوذر، و محمدیان، ایوب. (1397). ارائه مدل بلوغ قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری بر اساس روش فراترکیب. مدیریت اطلاعات، 4(2 (پیاپی 7) )، 89-109. SID. https://sid.ir/paper/262650/fa

    Vancouver: کپی

    پورسعید بناب زهرا، موسی خانی محمد، عرب سرخی ابوذر، محمدیان ایوب. ارائه مدل بلوغ قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری بر اساس روش فراترکیب. مدیریت اطلاعات[Internet]. 1397؛4(2 (پیاپی 7) ):89-109. Available from: https://sid.ir/paper/262650/fa

    IEEE: کپی

    زهرا پورسعید بناب، محمد موسی خانی، ابوذر عرب سرخی، و ایوب محمدیان، “ارائه مدل بلوغ قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری بر اساس روش فراترکیب،” مدیریت اطلاعات، vol. 4، no. 2 (پیاپی 7) ، pp. 89–109، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262650/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button