APA:
کپیالهی، آمینه، اقدسی، علی نقی، و حسینی نسب، سیدداوود. (1398). مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت گیری هدف در دانش آموزان. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 7(2 (پیاپی 26) )، 21-34. SID. https://sid.ir/paper/262938/fa
Vancouver:
کپیالهی آمینه، اقدسی علی نقی، حسینی نسب سیدداوود. مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت گیری هدف در دانش آموزان. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1398؛7(2 (پیاپی 26) ):21-34. Available from: https://sid.ir/paper/262938/fa
IEEE:
کپیآمینه الهی، علی نقی اقدسی، و سیدداوود حسینی نسب، “مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت گیری هدف در دانش آموزان،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 21–34، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262938/fa