APA:
کپیابراهیمی بخت، حبیب اله، یاراحمدی، یحیی، اسدزاده، حسن، و احمدیان، حمزه. (1397). تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی, جهت گیری انگیزشی, یادگیری خودراهبر. راهبردهای شناختی در یادگیری، 6(11 )، 135-153. SID. https://sid.ir/paper/255118/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی بخت حبیب اله، یاراحمدی یحیی، اسدزاده حسن، احمدیان حمزه. تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی, جهت گیری انگیزشی, یادگیری خودراهبر. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1397؛6(11 ):135-153. Available from: https://sid.ir/paper/255118/fa
IEEE:
کپیحبیب اله ابراهیمی بخت، یحیی یاراحمدی، حسن اسدزاده، و حمزه احمدیان، “تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی, جهت گیری انگیزشی, یادگیری خودراهبر،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 6، no. 11 ، pp. 135–153، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255118/fa