مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

553
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

660
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان شناسی در دانشگاه های باز جهان

صفحات

 صفحه شروع 99 | صفحه پایان 116

چکیده

 در سال های اخیر با توجه به رشد روزافزون و وسعت تغییر روش های آموزشی, سازگار کردن بستر یادگیری با تمامی جنبه های نیاز یادگیرنده, در کانون توجه متخصصان آموزش قرار گرفته است, چرا که محیط مجازی به سبب ساختار خود می تواند تعاملات و در پی آن فرآیند یادگیری را تقویت و یا تضعیف کند. با توجه به اهمیت این موضوع بر آن شدیم به بررسی تطبیقی و تحلیلی ویژگی های موسسات آموزش عالی از راه دور در کشورهای انگلستان (Open University in UK), هند (The India Gandhi National Open University), ژاپن (The Open Uuniversity in Japan) و ایران (دانشگاه پیام نور) در رشته روان شناسی, به منظور یافتن نقاط اشتراک و افتراق و استفاده از تجارب مؤثر با مطابقت سازی با شرایط موجود که به پیشرفت آموزش از راه دور منتهی شود بپردازیم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کرمی باغطیفونی، زهرا. (1396). بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان شناسی در دانشگاه های باز جهان. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 5(1 (پیاپی 17) )، 99-116. SID. https://sid.ir/paper/263009/fa

    Vancouver: کپی

    کرمی باغطیفونی زهرا. بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان شناسی در دانشگاه های باز جهان. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1396؛5(1 (پیاپی 17) ):99-116. Available from: https://sid.ir/paper/263009/fa

    IEEE: کپی

    زهرا کرمی باغطیفونی، “بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان شناسی در دانشگاه های باز جهان،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 5، no. 1 (پیاپی 17) ، pp. 99–116، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263009/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button