APA:
کپیرشیدزاده، عبداله، بدری، رحیم، فتحی آذر، اسکندر، و هاشمی، تورج. (1398). اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان فراشناختی برتاب آوری تحصیلی دانش آموزان (با نقش تعاملی خود پنداره تحصیلی). روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 6(4 )، 55-67. SID. https://sid.ir/paper/263309/fa
Vancouver:
کپیرشیدزاده عبداله، بدری رحیم، فتحی آذر اسکندر، هاشمی تورج. اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان فراشناختی برتاب آوری تحصیلی دانش آموزان (با نقش تعاملی خود پنداره تحصیلی). روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1398؛6(4 ):55-67. Available from: https://sid.ir/paper/263309/fa
IEEE:
کپیعبداله رشیدزاده، رحیم بدری، اسکندر فتحی آذر، و تورج هاشمی، “اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان فراشناختی برتاب آوری تحصیلی دانش آموزان (با نقش تعاملی خود پنداره تحصیلی)،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 6، no. 4 ، pp. 55–67، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263309/fa