APA:
کپیانباری میبدی، نگین، بشرپور، سجاد، آقاجانی، سیف اله، و بینا، الهام. (1398). اثر بخشی مداخله روانی – آموزشی بر بهبود آسیب ایگو, بازنمایی های انسانی و شاخص های ویژه آزمون رورشاخ در بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 6(5 )، 96-107. SID. https://sid.ir/paper/263438/fa
Vancouver:
کپیانباری میبدی نگین، بشرپور سجاد، آقاجانی سیف اله، بینا الهام. اثر بخشی مداخله روانی – آموزشی بر بهبود آسیب ایگو, بازنمایی های انسانی و شاخص های ویژه آزمون رورشاخ در بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1398؛6(5 ):96-107. Available from: https://sid.ir/paper/263438/fa
IEEE:
کپینگین انباری میبدی، سجاد بشرپور، سیف اله آقاجانی، و الهام بینا، “اثر بخشی مداخله روانی – آموزشی بر بهبود آسیب ایگو, بازنمایی های انسانی و شاخص های ویژه آزمون رورشاخ در بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 6، no. 5 ، pp. 96–107، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263438/fa