APA:
کپیعلیجان زاده تنکابنی، مهدی، و باقری، مسعود. (1398). بررسی تطبیقی اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افزایش بهزیستی روان شناختی دانش آموزان پسر پایه نهم دبیرستان های شهر کرمان. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 6(1 )، 75-86. SID. https://sid.ir/paper/263511/fa
Vancouver:
کپیعلیجان زاده تنکابنی مهدی، باقری مسعود. بررسی تطبیقی اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افزایش بهزیستی روان شناختی دانش آموزان پسر پایه نهم دبیرستان های شهر کرمان. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1398؛6(1 ):75-86. Available from: https://sid.ir/paper/263511/fa
IEEE:
کپیمهدی علیجان زاده تنکابنی، و مسعود باقری، “بررسی تطبیقی اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افزایش بهزیستی روان شناختی دانش آموزان پسر پایه نهم دبیرستان های شهر کرمان،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 6، no. 1 ، pp. 75–86، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263511/fa