APA:
کپیمحمدی، مصطفی، و میرتقیان رودسری، سیدمحمد. (1395). نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر. مطالعات رسانه های نوین، 2(8 )، 203-238. SID. https://sid.ir/paper/264604/fa
Vancouver:
کپیمحمدی مصطفی، میرتقیان رودسری سیدمحمد. نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر. مطالعات رسانه های نوین[Internet]. 1395؛2(8 ):203-238. Available from: https://sid.ir/paper/264604/fa
IEEE:
کپیمصطفی محمدی، و سیدمحمد میرتقیان رودسری، “نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر،” مطالعات رسانه های نوین، vol. 2، no. 8 ، pp. 203–238، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/264604/fa