APA:
کپیمرادی، شیوا، و نادری، نادر. (1395). بررسی تاثیر مصرف رسانه های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران). مطالعات رسانه های نوین، 2(5 )، 133-161. SID. https://sid.ir/paper/264638/fa
Vancouver:
کپیمرادی شیوا، نادری نادر. بررسی تاثیر مصرف رسانه های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران). مطالعات رسانه های نوین[Internet]. 1395؛2(5 ):133-161. Available from: https://sid.ir/paper/264638/fa
IEEE:
کپیشیوا مرادی، و نادر نادری، “بررسی تاثیر مصرف رسانه های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران)،” مطالعات رسانه های نوین، vol. 2، no. 5 ، pp. 133–161، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/264638/fa