APA:
کپیروشندل اربطانی، طاهر، و قیومی، زهرا. (1394). شناسایی مولفه های اقناعی تبلیغات تلویزیونی با هدف ترویج مصرف بهینه انرژی (برق) در کشور. پژوهش های سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی، 1(1 )، 221-250. SID. https://sid.ir/paper/266329/fa
Vancouver:
کپیروشندل اربطانی طاهر، قیومی زهرا. شناسایی مولفه های اقناعی تبلیغات تلویزیونی با هدف ترویج مصرف بهینه انرژی (برق) در کشور. پژوهش های سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی[Internet]. 1394؛1(1 ):221-250. Available from: https://sid.ir/paper/266329/fa
IEEE:
کپیطاهر روشندل اربطانی، و زهرا قیومی، “شناسایی مولفه های اقناعی تبلیغات تلویزیونی با هدف ترویج مصرف بهینه انرژی (برق) در کشور،” پژوهش های سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی، vol. 1، no. 1 ، pp. 221–250، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266329/fa