APA:
کپیقلی زاده، بهاره، طالب پور، مهدی، و کشتی دار، محمد. (1394). بازاریابی رابطه مند به عنوان پیش بینی برای رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعه باشگاه های تندرستی بانوان مشهد. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 3(10 )، 73-84. SID. https://sid.ir/paper/266750/fa
Vancouver:
کپیقلی زاده بهاره، طالب پور مهدی، کشتی دار محمد. بازاریابی رابطه مند به عنوان پیش بینی برای رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعه باشگاه های تندرستی بانوان مشهد. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1394؛3(10 ):73-84. Available from: https://sid.ir/paper/266750/fa
IEEE:
کپیبهاره قلی زاده، مهدی طالب پور، و محمد کشتی دار، “بازاریابی رابطه مند به عنوان پیش بینی برای رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعه باشگاه های تندرستی بانوان مشهد،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 3، no. 10 ، pp. 73–84، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266750/fa