APA:
کپیحسینی، سیدعماد، پورکیانی، محمد، و افروزه، علی. (1395). تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(15 )، 69-80. SID. https://sid.ir/paper/266760/fa
Vancouver:
کپیحسینی سیدعماد، پورکیانی محمد، افروزه علی. تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛4(15 ):69-80. Available from: https://sid.ir/paper/266760/fa
IEEE:
کپیسیدعماد حسینی، محمد پورکیانی، و علی افروزه، “تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 15 ، pp. 69–80، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266760/fa