Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    9-21
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    640
  • دانلود: 

    535
چکیده: 

هدف از تحقیق حاضر، طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران بود. روش تحقیق آمیخته و از نوع اکتشافی متوالی بود. جامعه آماری تحقیق در بخش کیفی شامل استادان دانشگاهی با تخصص بازاریابی ورزش، اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه های فوتبال لیگ برتر کشور و در بخش کمی شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت ورزشی دانشگاه های کشور بود. روش نمونه گیری در بخش کیفی به صورت نظری بود و مصاحبه با خبرگان تا رسیدن به اشباع نظری ادامه یافت. نمونه گیری از جامعه آماری دانشجویان مدیریت ورزشی به صورت خوشه ای چندمرحله ای بود. ابزار تحقیق در بخش کیفی مصاحبه بود و در بخش کمی پرسشنامه ای مطابق با عوامل شناسایی شده طراحی شد. روایی و پایایی پرسشنامه پیش از استفاده بررسی و تایید شد. از تحلیل عاملی تاییدی برای بررسی روایی سازه پرسشنامه و از مدل یابی معادلات ساختاری با نرم افزار لیزرل، برای ارائه مدل استفاده شد. نتایج آزمون مدل تحقیق در مطالعه دانشجویان نشان داد که برازش مدل با داده ها مناسب است و ضریب تاثیر هفت عامل بر هویت شرکتی باشگاه های حرفه ای فوتبال معنا دار بودند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 640

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 535 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    23-38
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1372
  • دانلود: 

    1466
چکیده: 

هدف از تحقیق حاضر شناسایی و تبیین الگوی شایستگی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان ایران بود. روش تحقیق کاربردی است و به صورت کیفی انجام گرفته است. جامعه آماری تحقیق شامل افراد صاحب نظر در امور انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی کشور بود. نمونه گیری به صورت ترکیبی از روش نمونه گیری نظری و گلوله برفی [2] انتخاب شد. شیوه گردآوری اطلاعات، بررسی اسناد و مدارک در طی مطالعات کتابخانه ای و مصاحبه با خبرگان، مسوولان، متخصصان و مدیران حوزه ورزش بود. در این تحقیق از نرم افزار اطلس تی [3] برای دسته بندی و کدگذاری های باز، محوری و مفهومی استفاده شد. پس از کدگذاری اطلاعات به دست آمده الگوی شایستگی مدیران در 91 مفهوم، 11 مقوله و 3 طبقه تبیین شد. در نهایت پس از تجزیه وتحلیل نهایی قالب الگوی شایستگی مدیران کل ورزش و جوانان ارائه شد. مفاهیم و مولفه های شایستگی به دست آمده برای مدیران در زمینه هایی همچون استخدام، آموزش، توسعه نیروی انسانی، تربیت مدیران، افزایش بهره وری، توسعه عملکرد سازمانی کاربرد دارد. همچنین از این مفاهیم و مولفه ها می توان در ارزیابی مدیران کل ورزش و جوانان کشور استفاده کرد تا ضمن بررسی وضعیت موجود گام هایی در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب برداشت.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1372

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1466 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    39-53
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    684
  • دانلود: 

    627
چکیده: 

هدف از پژوهش حاضر تدوین مدل ارتباطی بین مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی با سرمایه اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان است. جامعه آماری پژوهش کلیه کارکنان وزارت ورزش و جوانان با تحصیلات لیسانس به بالا بود. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد. بر این اساس حداقل 160 نفر با شیوه نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار پژوهش سه پرسشنامه فرایندهای مدیریت دانش فانک وچویی (2009)، کارآفرینی سازمانی و سرمایه اجتماعی آشنا (1384) بود. به منظور بررسی پایایی درونی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ، برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار Spss-22 و AMOS18 در دو سطح آمار توصیفی و برای تحلیل آماری داده ها از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون یک متغیره و تحلیل مسیر و معادلات ساختاری استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد ارتباط معناداری بین مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی و سرمایه اجتماعی کارکنان وجود دارد. همچنین مقدار واریانس ارائه شده نشان می دهد که مسیر سرمایه اجتماعی به مدیریت دانش، 35 درصد از مقدار واریانس مدیریت دانش و دو مسیر مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی به کارآفرینی سازمانی، 70 درصد از مقدار واریانس کارآفرینی سازمانی را تبیین می کنند. در نهایت مشخص شد مدل ارتباطی آنها از برازش مطلوبی برخوردار است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 684

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 627 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    55-67
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1485
  • دانلود: 

    807
چکیده: 

هدف پژوهش حاضر تحلیل عوامل موثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی بود. این تحقیق از لحاظ روش و هدف، پیمایشی و کاربردی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان فروشگاه های کالای ورزشی شهر تبریز است. با توجه به نامحدود بودن جامعه، 384 نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه ترجیح برند سمیعی نصر و همکاران (1390)، با تایید روایی و پایایی بود. به منظور شناسایی عوامل ترجیح از روش تحلیل عاملی تاییدی و برای اولویت بندی مولفه ها از فرایند تحلیل سلسله مراتبی و از نرم افزارهای expert choice 11 و Lisrel استفاده شد. نتایج نشان داد مولفه های خلاقیت، متمایز بودن، کیفیت ادراک شده، معروفیت، اصل حقیقت گویی، تداعی و جلب توجه کردن برند با بارهای عاملی بالاتر از 0.6 جزو عوامل موثر بر ترجیح برند کالای ورزشی اند. همچنین نتایج تحلیل سلسله مراتبی نشان داد که تفاوت معناداری بین اولویت بندی و وزن دهی عوامل ترجیح وجود دارد، کیفیت ادراک شده، متمایز بودن و خلاقیت برند به ترتیب با وزن های 0.225، 0.218 و 0.177 مهم ترین عوامل اثرگذار بر ترجیح برند هستند. در نتیجه توجه به عوامل موثر ترجیح برند می تواند تولید کنندگان را در تولید کالای ورزشی متناسب با نیازهای و علایق مصرف کنندگان یاری رساند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1485

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 807 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    69-80
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1335
  • دانلود: 

    881
چکیده: 

هدف مطالعه حاضر بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی است. این پژوهش کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش مشتریان باشگاه های بدنسازی در شهر تهران تشکیل بودند. نمونه گیری به صورت خوشه ای انجام گرفت و حجم نمونه 200 نفر در نظر گرفته شد. ابزار اصلی گردآوری پرسشنامه محقق ساخته ای بود که روایی و پایایی آن توسط آلفای کرونباخ و تحلیل اکتشافی تایید شد. به منظور تجزیه وتحلیل آماری از آمار توصیفی و روش مدل یابی معادلات ساختاری در نرم افزار لیزرل استفاده شد. نتایج نشان داد حس شنوایی مهم ترین حس در درک توسعه خدمت جدید توسط مشتریان است، و پس از آن حواس بویایی، لامسه، چشایی و بینایی قرار گرفتند. نتایج نشان داد به طور کلی بازاریابی حسی تاثیر معنا داری بر توسعه خدمت جدید دارد. بر اساس نتایج پژوهش پیشنهاد می شود مدیران باشگاه های بدنسازی برای توسعه خدمت جدید و به تبع آن افزایش رضایت مندی و وفاداری مشتریان از تمام حواس در بازاریابی استفاده کنند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1335

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 881 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    81-92
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1579
  • دانلود: 

    510
چکیده: 

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با تصویر برند باشگاه های فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژه برند بود. روش پژوهش توصیفی، پیمایشی و از نوع همبستگی بود و جامعه آماری آن هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال دور پانزدهم تشکیل بود. با توجه به جدول مورگان 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از سه پرسشنامه استاندارد (سان، هان و دلگادو و همکاران) استفاده شد. داده های تحقیق پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزارهای آماری اس پی اس اس و لیزرل تحلیل شد. نتایج معادلات ساختاری نشان داد بین مدیریت ارتباط با مشتری با تصویر برند رابطه مستقیم وجود دارد. بین مدیریت ارتباط با مشتری با ارزش ویژه برند و همچنین ارزش ویژه برند با تصویر برند رابطه معنا داری وجود دارد. در نهایت، بین مدیریت ارتباط با مشتری با تصویر برند باشگاه فوتبال های با نقش میانجی ارزش ویژه برند رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1579

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 510 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    93-104
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    868
  • دانلود: 

    704
چکیده: 

هدف از این مطالعه ارائه مدلی به منظور ارزیابی ارتقای ارزش ویژه برند بر اساس تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با تاکید بر نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بود. با استناد به اطلاعات کارگزینی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سال 1394، جامعه آماری پژوهش حاضر شامل 123 نفر از کارکنان بود. حجم نمونه نیز به همین تعداد در نظر گرفته شد. این پژوهش از نوع کاربردی است و به شیوه پیمایشی اجرا شد. ابزار اندازه گیری آزمودنی ها پرسشنامه های محقق ساخته تبلیغ توصیه ای، وفاداری برند و رفتار شهروندی برند و پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند بود که پایایی پرسشنامه ها به ترتیب 0.84، 0.79، 0.82 و 0.80 برآورد شد. برای آزمون مدل مفهومی پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری مبتنی بر روش حداقل مربعات جزیی با کمک نرم افزار آماری AMOS استفاده شد. یافته های حاصل از تحلیل داده ها نشان داد تبلیغ توصیه ای برند بر ارزش ویژه برند و تبلیغ توصیه ای برند بر رفتار شهروندی برند تاثیر معناداری ندارند، درصورتی که وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند بر رفتار شهروندی برند تاثیر معناداری دارند. به نظر می رسد شیوه تبلیغ، رفتار و وفاداری کارکنان نسبت به برند سازمان عاملی موثر در ارتقای ارزش ویژه برند سازمان است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 868

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 704 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button