مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

752
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

633
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه مدیریت دانش مربیان و ارائه کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان در استخرهای سرپوشیده

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 32

چکیده

 هدف از مطالعه حاضر, مقایسه مدیریت دانش مربیان و کیفیت ارائه خدمات از دیدگاه مشتریان در استخرهای سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر اصفهان است. روش پژوهش حاضر توصیفی- پیمایشی است. نمونه ها شامل 308 مشتری در دو گروه استخرهای دولتی و خصوصی بود که با روش تصادفی انتخاب شدند. در این پژوهش از دو پرسشنامه کیفیت خدمات (سروکوال) و پرسشنامه محقق ساخته مدیریت دانش مربیان استفاده شده است. پرسشنامه سروکوال شامل پنج مولفه ملموسات, قابلیت اطمینان, پاسخ دهی, تضمین, و همدلی بود. در تحقیق حاضر, به منظور تعیین روایی پرسشنامه, از روایی محتوایی و صوری استفاده شد و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ (0.86) به دست آمد. روایی پرسشنامه مدیریت دانش 0.71 و پایایی آن 0.86 به دست آمد. نتایج نشان می دهد میانگین نظرهای مشتریان در زمینه کیفیت ارائه خدمات استخرهای خصوصی بیشتر از استخرهای دولتی است. همچنین یافته ها نشان داد عملکرد استخرهای خصوصی در زمینه سه مولفه ملموسات, تضمین و پاسخگویی به طور معناداری بهتر از عملکرد استخرهای دولتی بود. به هرحال عملکرد استخرهای دولتی و خصوصی در مولفه های قابلیت اطمینان و همدلی اختلاف معناداری نداشت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ترک فر، احمد، قربانی قهفرخی، لیلا، حقانی، بهاره، و اسلامی، صدیقه. (1395). مقایسه مدیریت دانش مربیان و ارائه کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان در استخرهای سرپوشیده. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(12 )، 23-32. SID. https://sid.ir/paper/266817/fa

    Vancouver: کپی

    ترک فر احمد، قربانی قهفرخی لیلا، حقانی بهاره، اسلامی صدیقه. مقایسه مدیریت دانش مربیان و ارائه کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان در استخرهای سرپوشیده. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛4(12 ):23-32. Available from: https://sid.ir/paper/266817/fa

    IEEE: کپی

    احمد ترک فر، لیلا قربانی قهفرخی، بهاره حقانی، و صدیقه اسلامی، “مقایسه مدیریت دانش مربیان و ارائه کیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان در استخرهای سرپوشیده،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 12 ، pp. 23–32، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266817/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button