مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

954
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

705
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سرمایه اجتماعی، بازاریابی کارآفرینانه و نقش میانجی تسهیم دانش

صفحات

 صفحه شروع 547 | صفحه پایان 569

چکیده

 کسب وکارهای خانگی نقشی پنهان, و در عین حال کلیدی, در توسعه اقتصاد بومی دارند. اهمیت حفظ این شرکت ها در محیط های رقابتی باعث شده است که بازاریابی برای آن ها امری حیاتی محسوب شود. بنابراین, سرمایه اجتماعی مدیر/کارکنان این کسب وکارها میتواند محرکی برای استفاده درست و مناسب از بازاریابی کارآفرینانه برای بهبود و توسعه این بنگاه ها باشد, و از آنجا که به کار گیری بازاریابی کارآفرینانه به دانشی غنی و چندوجهی نیاز دارد, تسهیم دانش میتواند ابزاری برای بهبود این ویژگی باشد. پژوهش حاضر به مطالعه کسب وکارهای خانگی مستقر در استان اصفهان پرداخته است. برای تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزارSmart PLS2 به کار گرفته شده است. نتایج نشان داد سرمایه اجتماعی پیش بینی کننده به کار گیری ابعاد بازاریابی کارآفرینانه در این کسب و کارها است. همچنین, مشخص شد سطوح بالاتر سرمایه اجتماعی میتواند احتمال تسهیم دانش را افزایش دهد. در نهایت, ترویج فرهنگ تسهیم دانش میتواند محرکی برای به کار گیری بازاریابی کارآفرینانه باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امینی، علیرضا، دولتشاه، پیمان، و فتاحی، حمیدرضا. (1396). سرمایه اجتماعی, بازاریابی کارآفرینانه و نقش میانجی تسهیم دانش. مدیریت سرمایه اجتماعی، 4(4 )، 547-569. SID. https://sid.ir/paper/266924/fa

    Vancouver: کپی

    امینی علیرضا، دولتشاه پیمان، فتاحی حمیدرضا. سرمایه اجتماعی, بازاریابی کارآفرینانه و نقش میانجی تسهیم دانش. مدیریت سرمایه اجتماعی[Internet]. 1396؛4(4 ):547-569. Available from: https://sid.ir/paper/266924/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا امینی، پیمان دولتشاه، و حمیدرضا فتاحی، “سرمایه اجتماعی, بازاریابی کارآفرینانه و نقش میانجی تسهیم دانش،” مدیریت سرمایه اجتماعی، vol. 4، no. 4 ، pp. 547–569، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266924/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button