APA:
کپیبخشی زاده برج، کبری، صالحیان فرد، رقیه، و قربانی فاراب، محمدتقی. (1395). بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال). مدیریت برند، 3(5 )، 13-40. SID. https://sid.ir/paper/267515/fa
Vancouver:
کپیبخشی زاده برج کبری، صالحیان فرد رقیه، قربانی فاراب محمدتقی. بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال). مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(5 ):13-40. Available from: https://sid.ir/paper/267515/fa
IEEE:
کپیکبری بخشی زاده برج، رقیه صالحیان فرد، و محمدتقی قربانی فاراب، “بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال)،” مدیریت برند، vol. 3، no. 5 ، pp. 13–40، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267515/fa