مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,308
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

771
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال)

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 40

چکیده

 هدف از انجام این مقاله, بررسی رابطه ی بین سبک های زندگی والس (VALS) با وفاداری به برندِ محصولات با فناوری پیشرفته, می باشد. با توجه به نامحدود بودن جامعه ی آماری از طریق فرمول کوکران, 385 نفر نمونه انتخاب شد. اما به دلیل اینکه هدف محقق پوشش دادن کلیه ی هشت سبک زندگی والس می باشد, توزیع پرسشنامه تا 530 مورد افزایش یافت. جهت آزمون فرضیه ها, از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان دادکه از میان هشت سبک زندگی والس, بین سبک های زندگی: «موفقان», «متفکران», «معتقدان» و «تجربه کنندگان», با وفاداری به برندِ محصولات با فناوری پیشرفته, رابطه ی مثبت و معناداری وجود دارد. ولی بین سبک های زندگی: «نوآوران», «سازندگان», «مبارزین» و «بازماندگان» با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته, رابطه ی مثبت و معناداری وجود ندارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بخشی زاده برج، کبری، صالحیان فرد، رقیه، و قربانی فاراب، محمدتقی. (1395). بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال). مدیریت برند، 3(5 )، 13-40. SID. https://sid.ir/paper/267515/fa

    Vancouver: کپی

    بخشی زاده برج کبری، صالحیان فرد رقیه، قربانی فاراب محمدتقی. بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال). مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(5 ):13-40. Available from: https://sid.ir/paper/267515/fa

    IEEE: کپی

    کبری بخشی زاده برج، رقیه صالحیان فرد، و محمدتقی قربانی فاراب، “بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال)،” مدیریت برند، vol. 3، no. 5 ، pp. 13–40، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267515/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button