APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، جعفرزاده کناری، مهدی، و بخشی زاده، علیرضا. (1391). بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تاثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله). تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2 (پیاپی 5))، 87-105. SID. https://sid.ir/paper/194658/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، جعفرزاده کناری مهدی، بخشی زاده علیرضا. بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تاثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 5)):87-105. Available from: https://sid.ir/paper/194658/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، مهدی جعفرزاده کناری، و علیرضا بخشی زاده، “بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تاثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 87–105، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194658/fa