APA:
کپیصلواتیان، سیاوش، نعمتی انارکی، داوود، و ارژنگ، محمد. (1395). شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران. مدیریت برند، 3(5 )، 69-96. SID. https://sid.ir/paper/267516/fa
Vancouver:
کپیصلواتیان سیاوش، نعمتی انارکی داوود، ارژنگ محمد. شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران. مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(5 ):69-96. Available from: https://sid.ir/paper/267516/fa
IEEE:
کپیسیاوش صلواتیان، داوود نعمتی انارکی، و محمد ارژنگ، “شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران،” مدیریت برند، vol. 3، no. 5 ، pp. 69–96، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267516/fa