مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,928
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,030
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران، مطالعه موردی شهر شیراز

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 189

چکیده

 امروزه ایجاد و حفظ برند شهری یکی از نکات اساسی مد نظر مدیران شهری قرار گرفته و موضوعی است که موفقیت در آن می تواند ضمن زنده نگه داشتن شهر ها, رفاه, رونق و سعادت ساکنان را به ارمغان آورد. اولین قدم در مسیر ایجاد برند شهری, شناسایی عوامل تاثیر گذار و نقش آفرین در ایجاد برند شهریِ هر شهر می باشد. هدف از این پژوهش نیز بررسی عوامل کلیدی موثر در ایجاد برند شهری شهر شیراز می باشد. به منظورتجزیه و تحلیل داده های پژوهش, از تکنیک های آماری مدل سازی معادلات ساختاری, شامل آمیز ه ای از نمودار مسیر و تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که متغیرهای موثر در مدل ایجاد برند شهری شهر شیراز به ترتیبِ رتبه و اولویت, شامل: میراث فرهنگی, تاریخی و مذهبی, جاذبه های گردشگری, زیرساخت های حمل و نقل و ارتباطات, دامنه خدمات, محیط زیست, مراکز آموزشی معتبر, جایگاه بین المللی, فرهنگ شهری, مسایل اجتماعی؛ و اولویت آخر, فرصت های کسب و کار می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بافندکار، انوشیروان، و کاظمی، فضل اله. (1396). تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران, مطالعه موردی شهر شیراز. مدیریت برند، 5(9 )، 173-189. SID. https://sid.ir/paper/267519/fa

    Vancouver: کپی

    بافندکار انوشیروان، کاظمی فضل اله. تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران, مطالعه موردی شهر شیراز. مدیریت برند[Internet]. 1396؛5(9 ):173-189. Available from: https://sid.ir/paper/267519/fa

    IEEE: کپی

    انوشیروان بافندکار، و فضل اله کاظمی، “تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران, مطالعه موردی شهر شیراز،” مدیریت برند، vol. 5، no. 9 ، pp. 173–189، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267519/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button