APA:
کپیبافندکار، انوشیروان، و کاظمی، فضل اله. (1396). تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران, مطالعه موردی شهر شیراز. مدیریت برند، 5(9 )، 173-189. SID. https://sid.ir/paper/267519/fa
Vancouver:
کپیبافندکار انوشیروان، کاظمی فضل اله. تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران, مطالعه موردی شهر شیراز. مدیریت برند[Internet]. 1396؛5(9 ):173-189. Available from: https://sid.ir/paper/267519/fa
IEEE:
کپیانوشیروان بافندکار، و فضل اله کاظمی، “تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران, مطالعه موردی شهر شیراز،” مدیریت برند، vol. 5، no. 9 ، pp. 173–189، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267519/fa