APA:
کپیمحمدی فر، یوسف، روستا، احمد، حمیدی زاده، محمدرضا، و قره چه، منیژه. (1395). مفهوم پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 23) )، 37-52. SID. https://sid.ir/paper/194659/fa
Vancouver:
کپیمحمدی فر یوسف، روستا احمد، حمیدی زاده محمدرضا، قره چه منیژه. مفهوم پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(4 (پیاپی 23) ):37-52. Available from: https://sid.ir/paper/194659/fa
IEEE:
کپییوسف محمدی فر، احمد روستا، محمدرضا حمیدی زاده، و منیژه قره چه، “مفهوم پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 23) ، pp. 37–52، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194659/fa