APA:
کپیشاه طهماسبی، اسماعیل، ابویی، منیره، و شمس الهی، سارا. (1393). تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران. مدیریت برند، 1(2 )، 85-106. SID. https://sid.ir/paper/267527/fa
Vancouver:
کپیشاه طهماسبی اسماعیل، ابویی منیره، شمس الهی سارا. تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران. مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(2 ):85-106. Available from: https://sid.ir/paper/267527/fa
IEEE:
کپیاسماعیل شاه طهماسبی، منیره ابویی، و سارا شمس الهی، “تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران،” مدیریت برند، vol. 1، no. 2 ، pp. 85–106، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267527/fa