APA:
کپیعلوی، سیدمسلم، ابراهیمی، ابوالقاسم، و نجفی سیاهرودی، مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده ها ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. مدیریت برند، 4(7 )، 49-78. SID. https://sid.ir/paper/267531/fa
Vancouver:
کپیعلوی سیدمسلم، ابراهیمی ابوالقاسم، نجفی سیاهرودی مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده ها ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(7 ):49-78. Available from: https://sid.ir/paper/267531/fa
IEEE:
کپیسیدمسلم علوی، ابوالقاسم ابراهیمی، و مهدی نجفی سیاهرودی، “بررسی اثر برانگیزاننده ها ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن،” مدیریت برند، vol. 4، no. 7 ، pp. 49–78، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267531/fa