APA:
کپیبحرینی زاده، منیژه، اسماعیل پور، مجید، و کبوتری، جمال الدین. (1396). ارزیابی و رتبه بندی مؤلفه های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(22 )، 49-74. SID. https://sid.ir/paper/268112/fa
Vancouver:
کپیبحرینی زاده منیژه، اسماعیل پور مجید، کبوتری جمال الدین. ارزیابی و رتبه بندی مؤلفه های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1396؛6(22 ):49-74. Available from: https://sid.ir/paper/268112/fa
IEEE:
کپیمنیژه بحرینی زاده، مجید اسماعیل پور، و جمال الدین کبوتری، “ارزیابی و رتبه بندی مؤلفه های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 22 ، pp. 49–74، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268112/fa