APA:
کپیقربانی، محمدرضا، و غلامی، اعظم. (1398). تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری. آموزش پژوهی، 5(18 )، 30-45. SID. https://sid.ir/paper/269394/fa
Vancouver:
کپیقربانی محمدرضا، غلامی اعظم. تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری. آموزش پژوهی[Internet]. 1398؛5(18 ):30-45. Available from: https://sid.ir/paper/269394/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا قربانی، و اعظم غلامی، “تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری،” آموزش پژوهی، vol. 5، no. 18 ، pp. 30–45، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269394/fa