APA:
کپیایمانپور، فرناز، و نظری، حمیرا. (1397). تأثیر استفاده از فعالیت های ارتباطی مطابق با برنامه درسی ملی بر انگیزه و یادگیری حروف الفبای انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، 4(5 )، 89-122. SID. https://sid.ir/paper/269641/fa
Vancouver:
کپیایمانپور فرناز، نظری حمیرا. تأثیر استفاده از فعالیت های ارتباطی مطابق با برنامه درسی ملی بر انگیزه و یادگیری حروف الفبای انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)[Internet]. 1397؛4(5 ):89-122. Available from: https://sid.ir/paper/269641/fa
IEEE:
کپیفرناز ایمانپور، و حمیرا نظری، “تأثیر استفاده از فعالیت های ارتباطی مطابق با برنامه درسی ملی بر انگیزه و یادگیری حروف الفبای انگلیسی،” نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، vol. 4، no. 5 ، pp. 89–122، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269641/fa