مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,200
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

820
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل

صفحات

 صفحه شروع 3 | صفحه پایان 32

چکیده

 چکیده: چالش های متعددی بر سر راه توسعه حرفه ای معلمان وجود دارد. هدف پژوهش حاضر مطالعه تجارب ادامه تحصیل, از دیدگاه معلمان و اساتید همدان بود. این پژوهش با رویکردی تفسیری و به روش پدیدار نگاری انجام گرفت. در این تحقیق 39 نفر در مصاحبه نیمه ساختمند به عنوان نمونه مشارکت کردند. نتایج به دست آمده از تحلیل ها نشان داد که مؤلفه هایی مانند خستگی جسمی و روحی, پایین آمدن کیفیت و توان تدریس و تحصیل عدم حضور در کلاس, انجام ندادن پایان نامه و تحقیقات علمی, اخراج از دانشگاه, کم کاری, عدم هماهنگی با اداره آموزش و پرورش, پایین آمدن کیفیت تدریس از سوی مصاحبه شوندگان قابل احصا است. با اتخاذ تصمیماتی همچون ایجاد دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های مجازی و آنلاین که نیازمند حضور فیزیکی در مکان خاصی نیست, ممکن است بسیاری از این موانع سر راه توسعه حرفه ای معلمان هموار شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیربگی، ناصر، قادری، مصطفی، و فریادرس، هادی. (1395). پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، 2(2 )، 3-32. SID. https://sid.ir/paper/269649/fa

    Vancouver: کپی

    شیربگی ناصر، قادری مصطفی، فریادرس هادی. پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)[Internet]. 1395؛2(2 ):3-32. Available from: https://sid.ir/paper/269649/fa

    IEEE: کپی

    ناصر شیربگی، مصطفی قادری، و هادی فریادرس، “پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل،” نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، vol. 2، no. 2 ، pp. 3–32، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269649/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button