مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,180
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,193
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها

صفحات

 صفحه شروع 45 | صفحه پایان 63

چکیده

 این تحقیق, تلاش دارد تا برخی از عوامل موثر بر نو آوری سازمانها را از طریق نتایج به دست آمده ازتحقیقات مقاله هایی که شاخصهایی نظیر تبلیغات و نامهای تجاری, محصول جدید, بازاریابی اینترنتی, کیفیت مدیریت, تحصیل کارافرینی و غیره, مورد بررسی قرار داده و در قالب راهکار های مقایسه ای ارایه دهد لازم به ذکر است همه موارد فوق موجب ارتقاء و نوگرایی سازمانهای مربوطه خویش شده اند. این تحقیق, تلاش دارد تا برخی از تاثیرات بر بازاریابی اینترنتی و عملکرد شرکت ها که برگرفته از پذیرش و ادغام زیر سیستم های اطلاعات واحدهای کسب و کار است را آشکار سازد. برای رسیدن به این هدف, یک چارچوب تنظیم شده و تعداد بسیاری از شرکت های اروپایی که تخمین مدل برابری ساختاری را به کار می گیرند, آزمون شده است. از طرف دیگر در پی آن است که اثر تبلیغ و رقابت در چارچوب کاری و اثر تبلیغات بر افکار مصرف کننده و خریدار درتبلیغات چندگانه و محیطهای نام تجاری چندگانه را بررسی می کند. همچنین نشان می دهد که بعضی از منابع شرکت, استاندارد سازی و فعالیت های کنترل کیفیت را تسهیل می کند. این یافته ها مفاهیم مدیریتی مهمی در بر دارند. از طرفی, توسعه قابلیت های نوآوری به شرکتها اجازه خواهد داد تا در پذیرش سیستم های استاندارد شده مدیریت پیش قدم باشند. از طرف دیگر, حوزه های کیفیت و نوآوری باید به خاطر تسهیل استانداردسازی محصولات و فرآیند های جدید با هم همکاری کنند. این مقاله تاثیر برنامه تحصیل کارافرینی را بر مهارتهای کارآفرینان و عملکرد آنها در سازمانها را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عربیون، ابوالقاسم، عبدی جمایران، علی، و موسوی میرکلایی، سیدزمان. (1399). بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(2 )، 45-63. SID. https://sid.ir/paper/269680/fa

    Vancouver: کپی

    عربیون ابوالقاسم، عبدی جمایران علی، موسوی میرکلایی سیدزمان. بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(2 ):45-63. Available from: https://sid.ir/paper/269680/fa

    IEEE: کپی

    ابوالقاسم عربیون، علی عبدی جمایران، و سیدزمان موسوی میرکلایی، “بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 2 ، pp. 45–63، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269680/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا