مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

935
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

596
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 78

چکیده

 هدف از انجام این پژوهش, بررسی تجارب مشتریان از خدمات کلوپ های ورزش های آبی جزیره کیش بود. پژوهش حاضر, از نوع همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی می باشد. پرسش نامه ای محقق ساخته طراحی و روایی آن توسط متخصصان و استادان دانشگاه تایید شد. پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به دست آمد. از میان 385 پرسش نامه ای که توزیع شد, 350 پرسش نامه تکمیل و عودت داده شد. جامعه آماری شامل مشتریان همه کلوپ های ورزش های آبی جزیره کیش بوده و از نمونه در دسترس استفاده شد.در این پژوهش از آمار توصیفی برای توصیف وضعیت جمعیت شناسی پاسخ دهندگان و همچنین پاسخ های آنان به سوالات تحقیق و در بخش آمار استنباطی از آزمون های تحلیل عاملی تاییدی و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. بدین منظور از نرم افزارهای MS-Excel, SPSS ver 18 و Lisrel ver 8.80 بهره گرفته شد. نتایج پژوهش نشان داد که بر اساس تجارب مشتریان از کلوپ های ورزش های آبی تمامی روابط مدل مفهومی به غیر از تاثیر متغیر ارزش دریافت شده بر متغیر وفاداری از نظر آماری, معنی دار هستند. به عبارت دیگر ارزش دریافت شده بر متغیر وفاداری به صورت مستقیم تاثیر معنی داری ندارد بلکه تاثیر آن بر وفاداری از طریق متغیر رضایتمندی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رجبی، حسین، طریقی، رسول، و میزانی، مهران. (1394). بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 4(3 (پیاپی 15))، 67-78. SID. https://sid.ir/paper/356514/fa

    Vancouver: کپی

    رجبی حسین، طریقی رسول، میزانی مهران. بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی[Internet]. 1394؛4(3 (پیاپی 15)):67-78. Available from: https://sid.ir/paper/356514/fa

    IEEE: کپی

    حسین رجبی، رسول طریقی، و مهران میزانی، “بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی،” پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 3 (پیاپی 15)، pp. 67–78، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356514/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button