APA:
کپیرضایی دولت آبادی، حسین، و شکرچی زاده اصفهانی، زهرا. (1397). تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، 8(1 (پیاپی 15) )، 27-46. SID. https://sid.ir/paper/358131/fa
Vancouver:
کپیرضایی دولت آبادی حسین، شکرچی زاده اصفهانی زهرا. تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 15) ):27-46. Available from: https://sid.ir/paper/358131/fa
IEEE:
کپیحسین رضایی دولت آبادی، و زهرا شکرچی زاده اصفهانی، “تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی،” مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، vol. 8، no. 1 (پیاپی 15) ، pp. 27–46، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358131/fa