APA:
کپیملک محمدی، مهرداد، و مظفری، محمدمهدی. (1397). کاربرد بازاریابی اجتماعی در مدیریت بهینه مصرف آب. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 10(4 (پیاپی 40) )، 197-218. SID. https://sid.ir/paper/358187/fa
Vancouver:
کپیملک محمدی مهرداد، مظفری محمدمهدی. کاربرد بازاریابی اجتماعی در مدیریت بهینه مصرف آب. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی[Internet]. 1397؛10(4 (پیاپی 40) ):197-218. Available from: https://sid.ir/paper/358187/fa
IEEE:
کپیمهرداد ملک محمدی، و محمدمهدی مظفری، “کاربرد بازاریابی اجتماعی در مدیریت بهینه مصرف آب،” مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، vol. 10، no. 4 (پیاپی 40) ، pp. 197–218، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358187/fa