APA:
کپینمکیان، مجید، و کهریزی، امیدعلی. (1399). تأثیر قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان. رشد فناوری، 16(63 )، 42-49. SID. https://sid.ir/paper/359350/fa
Vancouver:
کپینمکیان مجید، کهریزی امیدعلی. تأثیر قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان. رشد فناوری[Internet]. 1399؛16(63 ):42-49. Available from: https://sid.ir/paper/359350/fa
IEEE:
کپیمجید نمکیان، و امیدعلی کهریزی، “تأثیر قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان،” رشد فناوری، vol. 16، no. 63 ، pp. 42–49، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/359350/fa