مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,096
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,044
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان

صفحات

 صفحه شروع 42 | صفحه پایان 49

چکیده

 امروزه شرکت های پیشرو سعی می نمایند از طریق توجه به عوامل با اهمیت برای مشتریان به بهترین نحوه ممکن سودآوری خود را افزایش دهند. این نکته کلیدی ترین پایه موفقیت آن ها و بر پایه بازاریابی است. لذا پژوهش حاضر به دنبال شناسایی و اولویت بندی قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری است. پژوهش حاضر از نظر اجرا و شیوه گردآوری داده ها جز پژوهشی های توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری 750 نفر و نمونه مورد بررسی 254 نفر از کارکنان و مدیران شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان کرمانشاه است. نتایج ضریب همبستگی پیرسون, نشان داد که بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت های دانش بنیان همبستگی مثبت و معنی داری وجود دارد و همچنین نتایج حاصل از رگرسیون نشان داد "بازاریابی خدمات", "بازاریابی اینترنتی" و "بازاریابی محصولات جدید" بر عملکرد شرکت های دانش بنیان تأثیر دارند. در نهایت براساس نتایج آزمون فریدمن بعد بازاریابی بین الملل و صادرات با ضریب 61/7 دارای بیشترین تأثیر و بازاریابی خدمات و اینترنتی در رده های بعدی قرار دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نمکیان، مجید، و کهریزی، امیدعلی. (1399). تأثیر قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان. رشد فناوری، 16(63 )، 42-49. SID. https://sid.ir/paper/359350/fa

    Vancouver: کپی

    نمکیان مجید، کهریزی امیدعلی. تأثیر قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان. رشد فناوری[Internet]. 1399؛16(63 ):42-49. Available from: https://sid.ir/paper/359350/fa

    IEEE: کپی

    مجید نمکیان، و امیدعلی کهریزی، “تأثیر قابلیت های ضروری بازاریابی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان،” رشد فناوری، vol. 16، no. 63 ، pp. 42–49، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/359350/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button