APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، حمیدیان پور، فخریه، و محمدی، زهرا. (1398). تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت های دانش بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت های دانش بنیان شهر بوشهر). راهبردهای بازرگانی، 26 (دوره جدید)(13 )، 181-198. SID. https://sid.ir/paper/253029/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، حمیدیان پور فخریه، محمدی زهرا. تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت های دانش بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت های دانش بنیان شهر بوشهر). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1398؛26 (دوره جدید)(13 ):181-198. Available from: https://sid.ir/paper/253029/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، فخریه حمیدیان پور، و زهرا محمدی، “تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت های دانش بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت های دانش بنیان شهر بوشهر)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 26 (دوره جدید)، no. 13 ، pp. 181–198، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253029/fa