مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

887
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 401 | صفحه پایان 417

چکیده

 مدیریت ارتباط دوطرفه با مشتری مسیله مهمی در هر حوزه است. یافته های بسیاری از تحقیقات پیشین, به خصوص در حوزه بانکداری, این مسیله را به عنوان یک مشکل قلمداد کرده اند, چراکه فعالان این حوزه از این موضوع به عنوان یک مزیت رقابتی برای حفظ مشتریان شان استفاده نمی کنند. با در نظر گرفتن این مسیله به عنوان محور اساسی پژوهش حاضر, ما به دنبال ارزیابی اثرات فعالیت های مدیریت ارتباط به مشتری بر وفاداری 779 مشتری بانکهای بخش دولتی و خصوصی هند بودیم که از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده بودند. تکنیک های مختلف تحلیل کمی روی داده های به دست آمده انجام شد و نتایج نشان داد که مدیریت ارتباط با مشتری اثر مثبتی بر وفاداری مشتری از طریق مدیریت دانش مشتری, رضایت مشتری, و اعتماد مشتری به همراه دارد, و تمام این عوامل محرک هایی هستند که به شکلی معنادار بر اعتماد مشتری اثرگذار می باشند. در نهایت این مطالعه به بانکداران توصیه می کند که خدمات پایایی به مشتریان شان ارایه کنند و آنها را راضی نگاه دارند, زیرا این مسیله مقدمه ای برای ایجاد وفاداری در آنهاست. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    گوپال سامی، سلوالاکشمی، و گوکولاپادمانابان، سوگانتی. (1400). آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 14(2 )، 401-417. SID. https://sid.ir/paper/364041/fa

    Vancouver: کپی

    گوپال سامی سلوالاکشمی، گوکولاپادمانابان سوگانتی. آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1400؛14(2 ):401-417. Available from: https://sid.ir/paper/364041/fa

    IEEE: کپی

    سلوالاکشمی گوپال سامی، و سوگانتی گوکولاپادمانابان، “آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 14، no. 2 ، pp. 401–417، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364041/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button