APA:
کپیگوپال سامی، سلوالاکشمی، و گوکولاپادمانابان، سوگانتی. (1400). آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 14(2 )، 401-417. SID. https://sid.ir/paper/364041/fa
Vancouver:
کپیگوپال سامی سلوالاکشمی، گوکولاپادمانابان سوگانتی. آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1400؛14(2 ):401-417. Available from: https://sid.ir/paper/364041/fa
IEEE:
کپیسلوالاکشمی گوپال سامی، و سوگانتی گوکولاپادمانابان، “آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 14، no. 2 ، pp. 401–417، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364041/fa