APA:
کپیحسینی، میرزاحسن، و نوروزی اجیرلو، رضا. (1399). تاثیر تئوری ارزش های مصرف بر رفتار خرید سبز با تاکید بر نقش میانجی نگرانی زیست محیطی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات سبز شهر تهران). علوم و تکنولوژی محیط زیست، 22(2 (پیاپی 93) )، 127-140. SID. https://sid.ir/paper/364241/fa
Vancouver:
کپیحسینی میرزاحسن، نوروزی اجیرلو رضا. تاثیر تئوری ارزش های مصرف بر رفتار خرید سبز با تاکید بر نقش میانجی نگرانی زیست محیطی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات سبز شهر تهران). علوم و تکنولوژی محیط زیست[Internet]. 1399؛22(2 (پیاپی 93) ):127-140. Available from: https://sid.ir/paper/364241/fa
IEEE:
کپیمیرزاحسن حسینی، و رضا نوروزی اجیرلو، “تاثیر تئوری ارزش های مصرف بر رفتار خرید سبز با تاکید بر نقش میانجی نگرانی زیست محیطی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات سبز شهر تهران)،” علوم و تکنولوژی محیط زیست، vol. 22، no. 2 (پیاپی 93) ، pp. 127–140، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364241/fa