مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

315
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

490
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل کوبانکینگ در ادغام بانک ها و موسسات با رویکرد بازاریابی (مورد مطالعه بانک قوامین)

صفحات

 صفحه شروع 162 | صفحه پایان 191

چکیده

 کسب و کارها مدام در حال تغییر می­ باشند و تغییرات نیز بگونه ­ ای گسترده و غیرقابل پیش­ بینی است بگونه ­ ای که هر روز شاهد ایجاد و یا ادغام انواع کسب و کارها براساس پایه­ گذاری مدل­ های جدیدی می­ باشیم سیستم بانکی نیز از این امر مستثنی نبوده و جهت جلوگیری از شکست, خود را با مدل­ های موجود گوناگون منطبق نموده تا حضور خود را تثبیت نماید. با توجه به اینکه در تحقیقات گذشته, ادغام بانک ­ ها براساس رویکرد مالی مورد بررسی قرار گرفته است در این تحقیق, محقق تلاش نموده, مدلی برمبنای اصول بازاریابی مبتنی بر همکاری در هنگام ادغام بین بانک ­ ها طراحی نماید. روش تحقیق بصورت کیفی انجام شده است لذا جهت دستیابی به بهترین متغیرهای تاثیرگذار در این زمینه از روش بنیادی تحلیل محتوا و با استفاده از فن گراندد تئوری ابتدا روابط بین مفهوم و ابعاد و مولفه­ های آن تدوین می ­ گردد که برای دستیابی به مدل مفهومی از نظرات خبرگان و متخصصین فن بان کداری از طریق مصاحبه استفاده شد و جمع آوری نظرات تا رسیدن به یک اجماع ادامه یافت, برای نمونه ­ گیری نیز از روش گلوله برفی استفاده شد که پس از 37 مصاحبه با خبرگان نهایتا مدل مفهومی اولیه, مشتمل بر مفهوم همکاری بانک ­ ها که وابسته به شش بعد و این ابعاد نیز وابسته به شانزده مولفه بودند حاصل گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رمضانی، حمیدرضا، سعیدی، پرویز، غفوریان شاگردی، امیر، و حسینی، سیدمحمدرضا. (1398). ارائه مدل کوبانکینگ در ادغام بانک ها و موسسات با رویکرد بازاریابی (مورد مطالعه بانک قوامین). مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (مدیریت پرتفوی)، 10(41 )، 162-191. SID. https://sid.ir/paper/365460/fa

    Vancouver: کپی

    رمضانی حمیدرضا، سعیدی پرویز، غفوریان شاگردی امیر، حسینی سیدمحمدرضا. ارائه مدل کوبانکینگ در ادغام بانک ها و موسسات با رویکرد بازاریابی (مورد مطالعه بانک قوامین). مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (مدیریت پرتفوی)[Internet]. 1398؛10(41 ):162-191. Available from: https://sid.ir/paper/365460/fa

    IEEE: کپی

    حمیدرضا رمضانی، پرویز سعیدی، امیر غفوریان شاگردی، و سیدمحمدرضا حسینی، “ارائه مدل کوبانکینگ در ادغام بانک ها و موسسات با رویکرد بازاریابی (مورد مطالعه بانک قوامین)،” مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (مدیریت پرتفوی)، vol. 10، no. 41 ، pp. 162–191، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/365460/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا