APA:
کپیباصولی، مهدی، و دوستی ایرانی، مهناز. (1399). بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های چهار ستاره شهر یزد). گردشگری و توسعه، 9(3 )، 249-261. SID. https://sid.ir/paper/366375/fa
Vancouver:
کپیباصولی مهدی، دوستی ایرانی مهناز. بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های چهار ستاره شهر یزد). گردشگری و توسعه[Internet]. 1399؛9(3 ):249-261. Available from: https://sid.ir/paper/366375/fa
IEEE:
کپیمهدی باصولی، و مهناز دوستی ایرانی، “بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های چهار ستاره شهر یزد)،” گردشگری و توسعه، vol. 9، no. 3 ، pp. 249–261، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366375/fa