APA:
کپیکروبی، مهدی. (1398). تاثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد). گردشگری و توسعه، 8(4 )، 23-37. SID. https://sid.ir/paper/368687/fa
Vancouver:
کپیکروبی مهدی. تاثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد). گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(4 ):23-37. Available from: https://sid.ir/paper/368687/fa
IEEE:
کپیمهدی کروبی، “تاثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد)،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 4 ، pp. 23–37، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368687/fa