APA:
کپیبهاری، جعفر، فراهانی، بنفشه، بهاری، شهلا، بذله، مرجان، و بهاری، حامد. (1396). ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز). جغرافیایی فضای گردشگری، 6(24 )، 73-100. SID. https://sid.ir/paper/214299/fa
Vancouver:
کپیبهاری جعفر، فراهانی بنفشه، بهاری شهلا، بذله مرجان، بهاری حامد. ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز). جغرافیایی فضای گردشگری[Internet]. 1396؛6(24 ):73-100. Available from: https://sid.ir/paper/214299/fa
IEEE:
کپیجعفر بهاری، بنفشه فراهانی، شهلا بهاری، مرجان بذله، و حامد بهاری، “ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز)،” جغرافیایی فضای گردشگری، vol. 6، no. 24 ، pp. 73–100، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/214299/fa