APA:
کپیمومنی، خدامراد، و محمودی، نگار. (1399). اثربخشی آموزش راهبردهای نظم جویی هیجان بر علائم حساسیت اضطرابی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 21(3 (پیاپی 81) )، 51-61. SID. https://sid.ir/paper/371584/fa
Vancouver:
کپیمومنی خدامراد، محمودی نگار. اثربخشی آموزش راهبردهای نظم جویی هیجان بر علائم حساسیت اضطرابی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1399؛21(3 (پیاپی 81) ):51-61. Available from: https://sid.ir/paper/371584/fa
IEEE:
کپیخدامراد مومنی، و نگار محمودی، “اثربخشی آموزش راهبردهای نظم جویی هیجان بر علائم حساسیت اضطرابی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 21، no. 3 (پیاپی 81) ، pp. 51–61، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371584/fa